אפרת אילן מתאימה לכל אדם ציור

אפרת אילן חיה אמנות 24/7 ורוצה להכניס את האמנות לכל בית. היא מספרת לגיל ריבה איך היא עוזרת לאנשים לבחור ציורים בהתאמה אישית.

אפרת אילן

  • facebook
  • globe
  • mail
  • whatsapp (1)

שם העסק שלי אפרת אילן כשמי. הממהות שלו זה בעצם ציורים בהתאמה אישית. קהל היעד שלי זה אנשים שמחפשים ציור לבית שלהם ולא ממש יודעים מה הציור הנכון. חסר להם צבע משהוש ישלים את האווירה. זאת המומחיות שלי שאני יודעת לעשות את זה.

איך הסיפור שלך משפיע על העסק שלך?

אני הגשמתי את החלום של עצמי. הייתי התעסקתי במקצועות הפיננסים והפכתי להיות ציירת ולהגשים חלומות של אנשים. אני באה מאהבה המתחביב שלי משהו שהוא בוער בי. הגעתי אליו ואני בעצם זו המהות שלי זה החזון שלי ובאמצעות כך אני מעבירה את זה ללקוחות שלי. כשהם מגיעים לבחור ציור עבורם אני רוצה לעזור להם לבחור משהו שישמח אותם שירגש אותם שיתחברו אליו וכשהם ישימו אותו על הקיר בבית זה יתן להם את ההרגשה של השמחה של הכיף והשלווה.

איך בעצם בוחרים ציור?

לפני עשר שנים זיהיתי שלקוחות רוצים, מגיעים לגלריה, נכנסים מתבלבלים ויוצאים. הם לא יודעים לבחור ציור עבורם. אז אני פיתחתי שיטה שנקראת 'שיטת חמשת השלבים' שבה אני עוזרת ללקוח להתאים לפי גודל מיקום צורה אופי סגנון וכמובן מחיר נכון ומה שאני עושה בעצם

אני גורמת ללקוח לדייק.

כשאני שואלת אותו שאלות שהוא צריך לענות עליהן בכן לא ואולי מהתת מודע. ואז כשהלקוח מגיע איתי לגלריה הוא לאט לאט מבין מה נכון עבורו. הדבר הכי חשוב זה שיש לו 100 אחוז שביעות רצון. אין מצב שהוא יקבל ציור שהוא לא יאהב. השאלות הן מאוד רבות בהתחלה כי הן מייצרות את הדיוק. תמיד האחוז הזה שיש לו את הבטחון שהוא כן יכול לשנות או להוסיף צבע, להוריד דברים בציור, זה גורם לו להזמין ולהיות בטוח שהוא יהיה מאושר.

מה הטווח מחירים?

טווח המחירים נא בין מאות שקלים לאלפים וכמובן שגם זה מאוד גמיש. אפשר בעצם לבחור במנעד הזה את הציורים. הגלריה היא גלריה שהיא ללא פערי תיוון זה לא ממני לגלריסט וללקוח. הפערי תיווח האלה חוסכים את ההוצאה המיותרת והם גמישים מאוד ללקוחות. ההתאמה המדויקת היא גם במחיר. ז"א יש ללקוח אפשרות לבחור או ציור אוריגינל או הדפסה או הדפסה עם נגיעות צבע. אין אין בגלריה. האפשרויות הן מאוד רבות וזה

בהתאם למחיר.

את הולכת לאנשים הביתה?

יש לי את עניין ביקורי הבית אני מגיעה לבית בוחנת את החלל אנחנו בוחרים את המיקום הנכון את הגודל הנכון את הצבעוניות את הנושא את הסגנון וכמובן בהתאם למחיר אנחנו גם מתכווננים.

מאיפה המוזה, ההשראה?

המוזה זה משהו פנימי שאני מתחברת לכוחות הפנימיים שלי. להרגשה שלי למשל כשהייתי בתערוכה בניו יורק נחשפתי להמון בניינים גבוהים וכשחזרתי פתחתי ממש ליין אורבני מגוון ממש. וזה ממש אני ייכוהל הלגיד שזה בעקבות התערוכה בניו יורק. או למשל כשהייתי בהריון יצאו לי צורות יותר עגוולות והייתי בליין יותר רך. גם משהו פנימי מתוכי וגם השראה מהלקוחות.

מה השליחות של העסק שלך?

השליחות של העסק שלי זה להגשים חלומות של אנשים ולתת להם שמחה בבית. שמחה במשרד. שהם יראו את זה ולהפיץ את האור את הצבע את הצבעוניות שלי בחלל ולהשרות עליהם את ההרגשה הטובה. הבידול של העסק זה המומחיות שלו. המומחיות היא בעצם ההתאמה האישית, אוקי, לייצר ציורים שיתאימו במיוחד ללקוחות. בהתאם לאופי של הבן אדם.

איך הקורונה השפיעה עליך ועל העסק שלך?

ברגע שהתחילה תקופת הקורונה שיניתי המון דברים בעסק, התרחבתי נוצורו הזדמנויות גדולות, התרחבתי לגלריית רחבת ידיים שעיצבתי במו ידיים ואני מאוד גאה בה. דבר שני התפנה לי זמן לעשות את הדברים שחלמתי עליהם יותר עמשר שנים. להרחיב את המותג גם ליצירות אומנות על ברזלים, אני מציירת סקיצה וחותכת בלייזר, זה טרנד ממש אופנתי, על מצעים. אני מייצרת הדפסים בסין של הציורים שלי. מאוד עדין ורך ומומלץ. על כריות ושטיחים. על כדים ופסלים.. ייצרתי קונספט להלבשת הבית. אתה יכול להתאים לא רק את הציור לעצמך אלא את כל החלל שהצבעים ידברו אחד על השני והאמנות תדבר בעד עצמה.

מה האכזבות שיש בעסק הזה? האם העובדים גם מציירים?

לפני 20 שנה הגעתי לדיזיין סנטר מהסטודיו בקיבוץ הזורע. אני התחלתי את הקונספט הזה. בהתחלה חשבו מה זה קרמיקה, איך אין מסגור, מה זה הדבר הזה. לא ככ הבינו. וכשהגעתי למרכז פתחתי גלריה רחבת ידיים. הקושי זה בעצם לעמוד כל חודש לא כציירת אלא כאשת עסקים, עם עובדים ופרילאנס, ויועצי שיווק ודיגיטל. אנחנו צוות של חמישה עובדים.

יש לך תוכנית להתפתח בחו"ל?

יש המון לקוחות שפוקדים את הגלריה וגם הצגתי בתערוכות בניו יורק במיאמי.

את בתחום הרבה שנים, איך את יודעת לחדש?

הגדולה שלי, אם לא הייתי מחדשת וכל הזמן עם רעיונות חדשים, מי שלא צועד קדימה בעצם הולך אחורה. לאורך כל התקופה לפי עונות ולפי שנים אני מחדשת גם על סמך עיצוב הפנים. עיצוב הפנים משתנה ואני משנה את הקונספט שלי. עכשיו אנחנו למשל בליין צבעוני כי בעצם עיצוב הפנים הפך להיות מאוד מינימליסטי אז בשביל להקפיץ את האווירה אנחנו שמתמשים בצבעים.

מה סוד ההצלחה שלך?

סוד ההצלחה שלי זה בעצם אני, זה האופי שלי העסק שלי אני. אני המותג שעומד מאחורי העסק. אני גרמתי לעצמי הלגיע למקומות שהגעתי באמצעות נחישות, אותנטיות , התמדה ובעצם ההאהבה הגדולה שלי למקצוע. תשוקה.